Eşimin fantezilerinden bıktım, beni boşayın

Istanbul'da yaşayan b.I. Adlı hanım, üç sene önce evlendiği kocasının özel fantezi beklentileri ve cinsel sapkınlıkları olduğundan evlilik hayatlarının çekilmez hale geldiğini ileri sürerek boşanma davası açtı. B.I. “üç senelik evliyiz. Eşimin eşeysel sapkınlıkları yüzünden anlaşamıyoruz. Onlarca kere konuştuk, tartıştık. Her defasında değişeceğini söylese de yine aynı davranışlarını meydana getirmeye devam etti. Bana cinsi fantezili kıyafetler alıyordu. Akşamları o işten geldiği vakit aldıklarını giymemi istiyordu. Ben karşı çıktığım vakit münakaşaya başlıyorduk. Tatsızlık çıkmasın diye mecburen giymek zorunda kalıyordum. Benim eşeysel mevzuda isteksiz biri olduğumu düşünerek cinsel gücü arttırıcı haplar almamı bile istiyordu” dedi.
Uygunsuz filmleri izliyor


Vatan’da yer edinen habere nazaran; eşi s.I.'nın seyretmek için eşeysel içerikli uygunsuz cd'leri eve getirdiğini de ileri devam eden b.I. “internetten yada eve getirdiği uygunsuz cinsel içerikli cd'leri birlikte izlememizi istiyordu. Ben istemediğim şekilde evde huzursuzluk çıkartarak zorla bana seyrettiriyordu. Bu nedenle tartışmalarımız her geçen gün artmaya başladı. Evliliğimiz boyunca devamlı cinsellik üzerine ve sapkınlıklarını konuştuğumuz için sorunlar yaşamaktayız. Eşimin cinsel düşlem istekleri yüzünden devamlı münakaşa yaşadığım için rahatlık kalmamıştır ” şeklinde iddialarda bulunarak boşanmak istedi.
‘utandığım için mevzuşamadım'

B.I. “ilk duruşmada mahkeme salonunda başka avukatlar ve yabancı kişiler olduğundan utandığımdan dolayı evliliğimiz ile ilgili yaşadığım problemleri ifade edemedim” dedi. Avukat levent turgut karakoç “çocuk mahkemelerinde olduğu gibi aile mahkemelerinde mutlaka kapalı olması icap eder. Genellikle boşanma davaları açık olduğundan taraflar ekonomik, rahatsızlık, sex, ve karı koca hayatına ilişik özel problemlerını herkesin içinde dile getiremiyorlar” dedi.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.